Kā pasaulē lielākais starptautiskais veselības un skaistumkopšanas preču mazumtirgotājs “A.S. Watson” ir apņēmies samazināt savu ietekmi uz vidi un cīnīties pret klimata pārmaiņām. Tas jau ir sasniedzis iepriekšējos siltumnīcefekta gāzu (SEG) emisiju samazināšanas mērķus līdz 2021. gada beigām un tagad paziņo par jauniem mērķiem, lai paātrinātu ieguldījumu cīņā pret klimata pārmaiņām.
2019. gadā “A.S. Watson” izvirzīja SEG emisiju samazināšanas mērķi, lai līdz 2030. gadam samazinātu emisijas par 40%, salīdzinot ar 2015. gada bāzes līmeni. Apsteidzot grafiku, tas jau ir pārspējis šo mērķi un sasniedzis 42% līdz 2021. gada beigām. Ar tik ievērojamu progresu tagad “A.S. Watson” paziņo par jauniem emisiju samazināšanas mērķiem. Tie ietver:
1. SEG emisiju samazināšanu par 50% līdz 2030. gadam, salīdzinot ar 2018. gada bāzes līmeni.
2. SEG emisiju samazināšanu no iegādātajām precēm un pakalpojumiem, transportēšanas un izplatīšanas iepriekšējā posma par 58% uz vienu dolāru ar ekonomiski pievienoto vērtību līdz 2030. gadam, salīdzinot ar 2018. gada bāzes līmeni.
3. Apņemoties, ka līdz 2027. gadam 33% piegādātāju pēc emisijām, kas sedz iegādātās preces un pakalpojumus, iepriekšējā posma transportēšanu un izplatīšanu, būs zinātniski pamatoti mērķi (ZPM).
“A.S. Watson Group” un “A.S. Watson” (Āzija un Eiropa) CEO izpilddirektore Malina Ngai saka: “Mēs, “A.S. Watson”, izvirzījām savu mērķi šobrīd un nākotnē darīt pareizās lietas mūsu klientu un planētas labā. Ilgtspējību var salīdzināt ar barjerskrējienu. Lai pārvarētu barjeras, nepieciešama apņēmība un neatlaidība. Mēs to nevaram paveikt vieni. Mēs uzskatām, ka partnerattiecības ar mūsu piegādātājiem un klientiem kopā var radīt lielāku ietekmi.”
“Šie jaunie SEG emisiju samazināšanas mērķi ir pierādījums mūsu apņēmībai paātrināt mūsu ilgtspējības nodrošināšanas centienus, lai radītu labāku pasauli visiem,” viņa piebilst. “Papildus mūsu darbībām cīņā pret klimata pārmaiņām mēs esam arī pastiprinājuši savu apņemšanos sasniegt Apvienoto Nāciju Organizācijas Ilgtspējīgas attīstības mērķus (UNSDG), paplašinot mūsu tvērumu līdz 15 no 17 UNSDG, kas ietver tīras enerģijas izmantošanu un ar klimatu saistītu pasākumu ieviešanu.”
Sākot ar zaļākiem veikaliem
“A.S. Watson” uzņēmums saprot, ka viss sākas ar veikaliem, tāpēc aprīlī tika ieviesta “Zaļāku veikalu globālā sistēma” (“Greener Stores Global Framework”), lai paātrinātu mazumtirdzniecības pāreju uz veikaliem, kas mazāk ietekmē vidi. Tā, izmantojot centienus uzlabot ilgtspējību, uzņēmums cer paātrināt globālo virzību uz ilgtspējīgāku nākotni.
Tā kā 2021. gadā 74% no uzņēmuma SEG emisijām bija saistīti ar elektroenerģijas patēriņu, efektīvu elektrotīklu izveide tagad ir “A.S. Watson” galvenā prioritāte. Tādējādi energoefektivitātes uzlabošana un atjaunojamās enerģijas izmantošana ir divi galvenie “Zaļāku veikalu globālās sistēmas” virzieni. Lai atbalstītu šo misiju, kopš 2014. gada tika izveidota globāla enerģijas pārvaldības programma, lai uzraudzītu vietējās enerģijas taupīšanas iniciatīvas.
Lai samazinātu SEG emisijas, tikpat svarīgi ir atbalstīt zaļās enerģijas izaugsmi. “A.S. Watson” jau ir sasniedzis 100% atjaunojamo elektroenerģiju saviem uzņēmumiem trīs lielākajos Eiropas tirgos.
Ilgtspējība ar mūsu klientiem
“A.S. Watson” vienmēr ir bijis priekšgalā, veicinot un iedvesmojot savu klientu ilgtspējības kultūru. Ar savu ikdienas mazumtirdzniecības veikalu darbību tas vienmēr ir mudinājis klientus izvēlēties ilgtspējīgākus produktus un zaļāku dzīvesveidu. “A.S. Watson” uzskata, ka “The New Beautiful” ir kas vairāk nekā virspusējs skaistums, un tas ir par to, kā cilvēki izturas pret sevi, dara labu viens otram, kā arī planētai.
Lai nosvinētu Pasaules vides dienu, uzņēmums plāno ieviest pirmo šāda veida Ilgtspējības VR centru tirgos, tostarp Honkongā, Taivānā, Taizemē, Malaizijā, Filipīnās, Singapūrā, Indonēzijā, Vjetnamā un Turcijā, lai motivētu savus klientus veikt izmaiņas uzvedībā, kas veicinātu ilgtspējīgas planētas radīšanu. Tas klientiem piedāvās padziļinātu virtuālās realitātes (VR) pieredzi, lai palīdzētu viņiem uzzināt vairāk par to, kā viņi var palīdzēt videi un kā cīnīties pret klimata pārmaiņām.
Ngai secina: “Nākotne jau ir pienākusi. Kā veselības un skaistumkopšanas mazumtirdzniecības nozares līderis mēs vēlamies rādīt piemēru, samazinot mūsu ietekmi uz planētu, iesaistot un izglītojot klientus, kā arī iedvesmojot sadarbības partnerus, lai kopīgi radītu labāku pasauli. Mēs ticam, ka katrs mazais un lielais solis, ko speram tagad, atstās milzīgu ietekmi nākotnē.”
“A.S. Watson” ir izlaidis savu 2021. gada Ilgtspējības ziņojumu, kurā izklāstīti tā ilgtspējības centieni un sasniegumi. Tas ir ne tikai strādājis, lai izveidotu zaļākus veikalus, bet arī radītu ilgtspējības kultūru organizācijā un ārpus tās. Tā kā mēs tagad dzīvojam pēc jaunām normām, ziņojumā ir arī izklāstīti “A.S. Watson” globālie centieni cīņā pret COVID-19 pandēmiju pēdējo divu gadu laikā un tas, kā uzņēmums ir gatavs radīt papildu smaidu klientu sejās šodien un rīt.
Lai piekļūtu jaunākajam Ilgtspējības ziņojumam, lūdzu, noklikšķiniet uz tālāk norādītās vietnes: https://bit.ly/ASW2021SR
Par “A.S. Watson Group”
1841. gadā dibinātais “A.S. Watson Group” ir pasaulē lielākais starptautiskais veselības un skaistumkopšanas preču mazumtirgotājs, kas pārvalda vairāk nekā 16 400 veikalus ar 12 mazumtirdzniecības zīmoliem 29 tirgos un nodarbina aptuveni 130 000 darbinieku visā pasaulē. 2021. finanšu gadā “A.S. Watson Group” ieņēmumi bija 22 miljardi ASV dolāru. Katru gadu mēs apkalpojam vairāk nekā 5,5 miljardus pircēju, izmantojot mūsu O+O (bezsaistes un tiešsaistes) platformas, nodrošinot ar tehnoloģijām iespējotu mazumtirdzniecības pieredzi klientiem bezsaistē un tiešsaistē.
Tāpat “A.S. Watson Group” ir pasaulē atzīta starptautiska konglomerāta “CK Hutchison Holdings Limited” biedrs, kura četrās galvenajās pamatdarbības jomās ietilpst ostas un ar tām saistītie pakalpojumi, mazumtirdzniecība, infrastruktūra un telekomunikācijas vairāk nekā 50 valstīs.
Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzu, apmeklējiet vietni www.aswatson.com/our-company/o-and-o-strategy/ .
A.S. Watson izvirza ilgtspējības mērķus, lai cīnītos pret klimata pārmaiņām
Home | A.S. Watson izvirza ilgtspējības mērķus, lai cīnītos pret klimata pārmaiņām
Kā pasaulē lielākais starptautiskais veselības un skaistumkopšanas preču mazumtirgotājs “A.S. Watson” ir apņēmies samazināt savu ietekmi uz vidi un cīnīties pret klimata pārmaiņām. Tas jau ir sasniedzis iepriekšējos siltumnīcefekta gāzu (SEG) emisiju samazināšanas mērķus līdz 2021. gada beigām un tagad paziņo par jauniem mērķiem, lai paātrinātu ieguldījumu cīņā pret klimata pārmaiņām.
2019. gadā “A.S. Watson” izvirzīja SEG emisiju samazināšanas mērķi, lai līdz 2030. gadam samazinātu emisijas par 40%, salīdzinot ar 2015. gada bāzes līmeni. Apsteidzot grafiku, tas jau ir pārspējis šo mērķi un sasniedzis 42% līdz 2021. gada beigām. Ar tik ievērojamu progresu tagad “A.S. Watson” paziņo par jauniem emisiju samazināšanas mērķiem. Tie ietver:
1. SEG emisiju samazināšanu par 50% līdz 2030. gadam, salīdzinot ar 2018. gada bāzes līmeni.
2. SEG emisiju samazināšanu no iegādātajām precēm un pakalpojumiem, transportēšanas un izplatīšanas iepriekšējā posma par 58% uz vienu dolāru ar ekonomiski pievienoto vērtību līdz 2030. gadam, salīdzinot ar 2018. gada bāzes līmeni.
3. Apņemoties, ka līdz 2027. gadam 33% piegādātāju pēc emisijām, kas sedz iegādātās preces un pakalpojumus, iepriekšējā posma transportēšanu un izplatīšanu, būs zinātniski pamatoti mērķi (ZPM).
“A.S. Watson Group” un “A.S. Watson” (Āzija un Eiropa) CEO izpilddirektore Malina Ngai saka: “Mēs, “A.S. Watson”, izvirzījām savu mērķi šobrīd un nākotnē darīt pareizās lietas mūsu klientu un planētas labā. Ilgtspējību var salīdzināt ar barjerskrējienu. Lai pārvarētu barjeras, nepieciešama apņēmība un neatlaidība. Mēs to nevaram paveikt vieni. Mēs uzskatām, ka partnerattiecības ar mūsu piegādātājiem un klientiem kopā var radīt lielāku ietekmi.”
“Šie jaunie SEG emisiju samazināšanas mērķi ir pierādījums mūsu apņēmībai paātrināt mūsu ilgtspējības nodrošināšanas centienus, lai radītu labāku pasauli visiem,” viņa piebilst. “Papildus mūsu darbībām cīņā pret klimata pārmaiņām mēs esam arī pastiprinājuši savu apņemšanos sasniegt Apvienoto Nāciju Organizācijas Ilgtspējīgas attīstības mērķus (UNSDG), paplašinot mūsu tvērumu līdz 15 no 17 UNSDG, kas ietver tīras enerģijas izmantošanu un ar klimatu saistītu pasākumu ieviešanu.”
Sākot ar zaļākiem veikaliem
“A.S. Watson” uzņēmums saprot, ka viss sākas ar veikaliem, tāpēc aprīlī tika ieviesta “Zaļāku veikalu globālā sistēma” (“Greener Stores Global Framework”), lai paātrinātu mazumtirdzniecības pāreju uz veikaliem, kas mazāk ietekmē vidi. Tā, izmantojot centienus uzlabot ilgtspējību, uzņēmums cer paātrināt globālo virzību uz ilgtspējīgāku nākotni.
Tā kā 2021. gadā 74% no uzņēmuma SEG emisijām bija saistīti ar elektroenerģijas patēriņu, efektīvu elektrotīklu izveide tagad ir “A.S. Watson” galvenā prioritāte. Tādējādi energoefektivitātes uzlabošana un atjaunojamās enerģijas izmantošana ir divi galvenie “Zaļāku veikalu globālās sistēmas” virzieni. Lai atbalstītu šo misiju, kopš 2014. gada tika izveidota globāla enerģijas pārvaldības programma, lai uzraudzītu vietējās enerģijas taupīšanas iniciatīvas.
Lai samazinātu SEG emisijas, tikpat svarīgi ir atbalstīt zaļās enerģijas izaugsmi. “A.S. Watson” jau ir sasniedzis 100% atjaunojamo elektroenerģiju saviem uzņēmumiem trīs lielākajos Eiropas tirgos.
Ilgtspējība ar mūsu klientiem
“A.S. Watson” vienmēr ir bijis priekšgalā, veicinot un iedvesmojot savu klientu ilgtspējības kultūru. Ar savu ikdienas mazumtirdzniecības veikalu darbību tas vienmēr ir mudinājis klientus izvēlēties ilgtspējīgākus produktus un zaļāku dzīvesveidu. “A.S. Watson” uzskata, ka “The New Beautiful” ir kas vairāk nekā virspusējs skaistums, un tas ir par to, kā cilvēki izturas pret sevi, dara labu viens otram, kā arī planētai.
Lai nosvinētu Pasaules vides dienu, uzņēmums plāno ieviest pirmo šāda veida Ilgtspējības VR centru tirgos, tostarp Honkongā, Taivānā, Taizemē, Malaizijā, Filipīnās, Singapūrā, Indonēzijā, Vjetnamā un Turcijā, lai motivētu savus klientus veikt izmaiņas uzvedībā, kas veicinātu ilgtspējīgas planētas radīšanu. Tas klientiem piedāvās padziļinātu virtuālās realitātes (VR) pieredzi, lai palīdzētu viņiem uzzināt vairāk par to, kā viņi var palīdzēt videi un kā cīnīties pret klimata pārmaiņām.
Ngai secina: “Nākotne jau ir pienākusi. Kā veselības un skaistumkopšanas mazumtirdzniecības nozares līderis mēs vēlamies rādīt piemēru, samazinot mūsu ietekmi uz planētu, iesaistot un izglītojot klientus, kā arī iedvesmojot sadarbības partnerus, lai kopīgi radītu labāku pasauli. Mēs ticam, ka katrs mazais un lielais solis, ko speram tagad, atstās milzīgu ietekmi nākotnē.”
“A.S. Watson” ir izlaidis savu 2021. gada Ilgtspējības ziņojumu, kurā izklāstīti tā ilgtspējības centieni un sasniegumi. Tas ir ne tikai strādājis, lai izveidotu zaļākus veikalus, bet arī radītu ilgtspējības kultūru organizācijā un ārpus tās. Tā kā mēs tagad dzīvojam pēc jaunām normām, ziņojumā ir arī izklāstīti “A.S. Watson” globālie centieni cīņā pret COVID-19 pandēmiju pēdējo divu gadu laikā un tas, kā uzņēmums ir gatavs radīt papildu smaidu klientu sejās šodien un rīt.
Lai piekļūtu jaunākajam Ilgtspējības ziņojumam, lūdzu, noklikšķiniet uz tālāk norādītās vietnes: https://bit.ly/ASW2021SR
Par “A.S. Watson Group”
1841. gadā dibinātais “A.S. Watson Group” ir pasaulē lielākais starptautiskais veselības un skaistumkopšanas preču mazumtirgotājs, kas pārvalda vairāk nekā 16 400 veikalus ar 12 mazumtirdzniecības zīmoliem 29 tirgos un nodarbina aptuveni 130 000 darbinieku visā pasaulē. 2021. finanšu gadā “A.S. Watson Group” ieņēmumi bija 22 miljardi ASV dolāru. Katru gadu mēs apkalpojam vairāk nekā 5,5 miljardus pircēju, izmantojot mūsu O+O (bezsaistes un tiešsaistes) platformas, nodrošinot ar tehnoloģijām iespējotu mazumtirdzniecības pieredzi klientiem bezsaistē un tiešsaistē.
Tāpat “A.S. Watson Group” ir pasaulē atzīta starptautiska konglomerāta “CK Hutchison Holdings Limited” biedrs, kura četrās galvenajās pamatdarbības jomās ietilpst ostas un ar tām saistītie pakalpojumi, mazumtirdzniecība, infrastruktūra un telekomunikācijas vairāk nekā 50 valstīs.
Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzu, apmeklējiet vietni www.aswatson.com/our-company/o-and-o-strategy/ .