Biežāk uzdotie jautājumi & atbildes
- Kā reģistrēties interneta veikalā www.drogas.lv, ja iepriekš Drogas Patstāvīgās klienta kartes nav bijis?
Spiediet uz sadaļas ”Sveiciens! Mans profils” sākumlapas augšā un zem sadaļas “Kļūt par Drogas Pastāvīgo klientu”. Norādiet jaunās Drogas Patstāvīgās klienta kartes numuru un aizpildiet pieejamo reģistrācijas formu, izveidojiet paroli un atzīmējiet, ka piekrītat Noteikumiem.
- Kā autorizēties drogas.lv?
Autorizējieties izmantojot datus – e-pasta adresi un paroli, kuru esat norādījis, veicot sākotnējo reģistrāciju www.drogas.lv mājas lapā. Ja esat aizmirsis paroli, izmantojiet saiti pie sadaļas “Ielogoties” un uzspiediet uz “Aizmirsi paroli? Spied šeit!”, un ievadot e-pasta adresi, pie kuras ir piesaistīta Drogas Patstāvīgā klienta karte, e-pasts par jaunas paroles izveidi, tiks nosūtīta tikai uz to, kuru norādījāt veicot pirmreizējo reģistrāciju.
- Vai profils, kuru izveidoju iepriekšējā mājas lapā, darbosies arī interneta veikalā www.drogas.lv?
Jā, Jūsu izveidotais profils ir saglabāts un Jūs varat autorizēties izmantojot tos pašus datus – e-pasta adresi un paroli, kuru norādījāt veicot pirmreizējo reģistrāciju. Ja autorizācijas laikā rodas kļūda, aicinām sazinieties ar mūsu Klientu servisu.
- Kādēļ ir vēlams reģistrēties interneta veikalā www.drogas.lv?
Reģistrējoties interneta veikalā www.drogas.lv, Jums būs iespēja saņemt informāciju par jaunumiem, atlaidēm un aktualitātēm, interesējošo preci varēsiet pievienot savam vēlmju sarakstam, kā arī Jūs varēsiet pārraudzīt savu Drogas e-veikala pirkumu statusu un vēsturi.
- Kā iespējams aktivizēt un reģistrēt jaunu Drogas Pastāvīgā Klienta karti?
Ja esat iegādājies jaunu Drogas Pastāvīgā Klienta karti veikalā, Jūs to varat piereģistrēt ar trīs vienkāršiem soļiem: Spiediet uz sadaļas “Sveiciens! Mans profils” sākumlapas augšdaļā, tālāk spiediet uz “Reģistrēties” sadaļā “Kļūt par Drogas Pastāvīgo klientu” un uz pirmo jautājumu “Vai Tev ir Drogas Pastāvīgā klienta karte?, atzīmēt – Jā, ir! Vēlos aktivizēt savu Drogas Pastāvīgā klienta karti”. Norādiet e-pastu, kuru velēsieties izmantot, un ievadiet kartes numuru (7 ciparus), kas redzams kartes aizmugurējā daļā. Tālāk aizpildiet pieejamo reģistrācijas lapu, norādot informāciju visos obligāti aizpildāmajos laukos, izveidojiet paroli un atzīmējiet, ka piekrītat Noteikumiem. Gadījumā, ja neizdodas pievienot savu Drogas Pastāvīgā Klienta Karti, lūdzam sazināties ar Drogas klientu servisu.
- Vai es varu mainīt savu profila informāciju?
Jā, ikvienam reģistrētam pircējam ir tiesības jebkurā brīdī precizēt, mainīt, papildināt iepriekš sniegtos datus (mobilā tālruņa numuru, e-pasta adresi, dzīvesvietas adresi), taču, lai nomainītu vai izlabotu savus personas datus (uzvārds, dzimums, dzimšanas datums), to var veikt, zvanot uz Programmas informatīvo bezmaksas tālruni +371 80008030 darba dienās no 9:00 līdz 18:00 vai nosūtot elektronisku vēstuli uz e-pasta adresi drogaskarte@drogas.lv.
- Vai es varu dzēst savu profilu?
Jā, Jūs varat dzēst savu profilu, rakstot uz Drogas klientu servisu (eveikals@drogas.lv) pieprasījumu ar lūgumu dzēst manu profilu un identifikācijas nolūkos, norādot klienta informāciju – Vārdu un uzvārdu, dzimšanas datumu, mobilā tālruņa numuru un Drogas klienta kartes numuru.
- Kas var iepirkties interneta veikalā www.drogas.lv?
Interneta veikalā www.drogas.lv ir tiesīgs iepirkties jebkurš – gan reģistrēts pircējs, gan nereģistrēts pircējs (fiziska vai juridiska persona). Svarīgi! Ja Jūs veicat pirkumu interneta veikalā www.drogas.lv nereģistrējoties, Jūs nevarēsiet pārraudzīt pirkuma vēsturi un detaļas, taču uz norādīto e-pastu tiks sūtīta pasūtījuma aktuālā informācija.
- Kā iepirkties interneta veikalā www.drogas.lv?
Izvēlieties sevi interesējošas produktu kategorijas, apskatiet produktus, iepazīstieties ar to aprakstiem un citu klientu atsauksmēm. Kad esat izvēlējies/-usies, spiediet pogu “PIRKT”, un preces tiks pievienotas vēlamo preču sarakstā. Lapas augšējā labajā stūrī redzēsiet groza ikonu “Jūsu iepirkumu grozs” - klikšķinot uz šīs sadaļas, nonāksiet pie izvēlētajiem produktiem iepirkumu grozā. Sekojiet tālākām norādēm, aizpildiet un pārbaudiet katrā solī pieprasīto informāciju. Izvēlieties sev ērtāko piegādes veidu un apmaksas veidu un spiediet “APMAKSĀT”. Reģistrētie pircēji var iepazīties ar sava preču pirkuma izpildes statusu savā profilā un informatīvajos e-pastos, savukārt nereģistrētie pircēji par preču pirkuma izpildes statusu saņems tikai informatīvus e-pastus.
- Kas ir Drogas Digitālā e-veikala karte?
Drogas Digitālā e-veikala karte tiek piešķirta tiem Drogas klientiem, kuri izvēlas reģistrēties un iepirkties interneta veikalā www.drogas.lv. Ar Digitālo Drogas Klienta karti klienti var saņemt Pastāvīgo Klientu programmas atlaides, uzkrāt un tērēt punktus, taču tikai internetveikalā www.drogas.lv. Lai Drogas Pastāvīgo Klientu programmas priekšrocības izmantotu arī citos Drogas veikalos, klientam ir jāiegādājas fiziskā Drogas Pastāvīgā Klienta karte un jāaizpilda iesniegums par karšu apvienošanu.
- Vai e-veikalā varu norēķināties ar Drogas dāvanu karti?
Nē, diemžēl, Drogas e-veikalā nav iespējams norēķināties ar Drogas dāvanu karti, taču mēs strādājam pie tā, lai šāds apmaksas veids būtu pievienots.
- Vai piegāde tiek veikta uz jebkuru vietu Latvijā?
Jā, piegādi no mūsu Drogas interneta veikala Venipak kurjerdienests veic piegādes visā Latvijas Republikas teritorijā.
- Kā tiek veikta piegāde?
Pasūtījuma piegādi visā Latvijas teritorijā nodrošina uzņēmums “Venipak Latvija”. Pasūtījuma piegāde tiek veikta darbdienās. Rīgā piegāde tiek nodrošināta divos laika intervālos – dienas piegāde no 9.00-18.00 un vakara piegāde no 18.00-22.00, savukārt citur Latvijas teritorijā ir pieejama dienas piegāde no 9.00 – 18.00. Uz Drogas veikaliem, pasūtījuma piegādi nodrošina uzņēmums “Venipak Latvija”, piegāde tiek nodrošināta darba dienās no 09:00 – 18:00.
- Cik ilgā laikā pēc pirkuma apmaksas es saņemšu savu preci?
Pirkuma brīdī Jūs tiks piedāvāts tuvākā iespējamā dienā, kad varēsiet saņemt preci (specifisku piegādes datumu nav iespējams izvēlēties). Ja Jūs veiksiet pirkumu un apmaksāsiet to jebkurā darba dienā līdz plkst. 12:00, Jūs varēsiet saņemt preci jau nākamajā darba dienā, taču, atkarībā no Drogas e-veikala un kurjerdienesta pusē esošās noslodzes, piegāde var arī tomēr kavēties.
- Vai varu būt drošs par preces piegādi?
Jā, noteikti Jūs saņemsiet pasūtītās preces. Ja, kāda no precēm, kuru būsiet pasūtījis nebūs pieejama, Jūs saņemsiet informatīvu e-pastu par izmaiņām Jūsu pasūtījumā un nauda par pasūtījumā neiekļauto preci tiks atgriezta atpakaļ uz Jūsu bankas kontu piecu darba dienu laikā.
- Kā es varu saņemt atpakaļ naudu par nesaņemtu preci?
Par nesaņemto preci nauda uz Jūsu bankas kontu, no kura tika veikta apmaksa par pasūtījumu, tiks atgriezta atpakaļ piecu darba dienu laikā.
- Kāpēc pasūtījumā jānorāda saņēmēja informācija - tālruņa numurs un adrese?
Kontaktinformācija ir vajadzīga, lai kurjerdienests ar Jums var sazināties piegādes saskaņošanai, kā arī gadījumā, ja Mums ir nepieciešams precizēt jautājumus par pasūtījumu. Lūdzu norādiet precīzu saņēmēja kontaktinformāciju, lai kurjers var sazināties un piegādāt Jums pasūtīto preci precīzi, laicīgi un bez aizķeršanās.
- Vai varu nosūtīt preci kādam citam?
Jā, Jūs varat veikt pirkumu un nosūtīt to citam saņēmējam. Piemēram, iegādājieties preces savu radinieku vietā, ja viņiem nav pieejams internets, vai nosūtiet preces saviem tuviniekiem attālākos Latvijas reģionos, kuros pagaidām vēl nav veikalu Drogas. Tas ir pavisam vienkārši - pirkuma procesā sadaļā “Piegādes veids” pievienojiet jaunu piegādes adresi. Ja vēlāties pasūtīt preces kā dāvanu, to var izdarīt, norādot saņēmēja adresi un kontakttālruni. Rūpējoties par mūsu klientu sniegto datu drošību, kā arī, domājot par zaļāku vidi, Rēķins par veikto pasūtījumu tiek nosūtīts tikai elektroniski uz klienta norādīto e-pastu.
- Kā saņemt pirkumu ar piegādi visā Latvijā?
Pavisam vienkārši – pirkums Jums tiks piegādāts uz norādīto adresi! Pēc pirkuma veikšanas mūsu Drogas interneta veikala darbinieki to sagatavos un nodos Venipak kurjeram, savukārt Jūs saņemsiet informatīvu e-pastu par plānoto piegādes laiku. Piegādes dienā Jūs saņemsiet informatīvu īsziņu no kurjera. Jūs varat zvanīt uz īsziņā norādīto tālruņa numuru, lai precizētu un saskaņotu piegādes laiku. Īsi pirms piegādes, kurjers Jums zvanīs, lai informētu par savu ierašanos. Pirkuma piegādes brīdī pēc kurjera pieprasījuma uzrādiet personu apliecinošu dokumentu. Novērtējiet paciņas ārējo stāvokli, lai pārliecinātos, ka prece nav bojāta. Parakstieties kurjera norādītajā vietā.
- Vai var saņemt pirkumu e-veikalā uz vietas?
Mūsu Drogas interneta veikala strādā slēgtā noliktavā, līdz ar to, pasūtījums nav iespējams izņemt tieši no noliktavas, visi pasūtījumi tiek izsūtīti tikai ar izvēlētā kurjerdienesta starpniecību.
- Vai manu pasūtījumu var izņemt cita persona, ja izvēlos piegādi saņemšanai veikalā Drogas?
Jūsu pasūtījumu droši var izņemt jebkura cita uzticētā persona, atliek vien pārsūtīt saņemto SMS ar PIN kodu par sūtījuma izņemšanu, kuru uzticētajai personai būs jānosauc pie pasūtījuma izņemšanas. Mūsu Drogas veikalā, pie pasūtījuma saņemšanas, tiek prasīts tikai īsziņas PIN kods un papildus, Drogas veikala kolēģi var lūgt arī noprecizēt vēl pasūtījuma saņēmēja vārdu un uzvārdu vai uzradīt personas apliecinošu dokumentu, identifikācijas nolūkos.
- Ko darīt, ja pirkums paredzētajā piegādes laikā nav piegādāts?
Par iespējamiem kavējumiem pirms piegādes ar Jums sazināsies kurjers, tomēr, ja plānotajā laikā kurjers pie Jums neierodas un tuvāko trīs darba dienu laikā nav sīkākas informācijas par tā piegādi, lūdzu, sazinieties ar interneta veikala www.drogas.lv Klientu servisu, rakstot uz: eveikals@drogas.lv vai zvanot uz informatīvo bezmaksas tālruni +371 67084800 darba dienās no 9:00 līdz 18:00.
- Ko darīt, ja paredzētajā piegādes laikā neesmu norādītajā adresē?
Pirms ierašanās, kurjers Jums atsūtīs īsziņu par plānoto piegādes dienu, kā arī zvanīs īsi pirms ierašanās. Ja Jūsu plāni ir mainījušies vai citu iemeslu dēļ, neesat norādītajā adresē, piezvaniet uz norādīto numuru un pārceliet piegādi uz nākošo darba dienu. Jūs varat sazināties arī ar Drogas klientu servisu, lai veiktu izmaiņas piegādes laikos.
- Kāpēc nesanāk ievadīt adresi?Lūdzu, pārliecinieties, vai esat aizpildījis pilnīgi visus obligātos laukus, kas atzīmēti ar zvaigznītes “*” simbolu un korektā formātā. Pārliecinieties par korekti ievadītu pasta indeksu (paraugs LV-1111). Ievades lauki, kuri būs aizpildīti nekorekti, tiks iekrāsoti ar sarkanu, pārliecinieties par šo lauku korektumu.
- Kā es varu zināt, vai izvēlētā prece tiešām ir pieejama www.drogas.lv interneta veikalā?
Ja Jūs preci varat ievietot grozā, tātad, Jūs to varat iegādāties. Ja prece tomēr nav pieejama, tad to nevar ielikt pirkuma grozā. Pie šādām precēm norādīts “Paziņot”. Uzspiežot uz “Paziņot” un ievadot savu e-pasta adresi, Jūs saņemsiet paziņojumu uz e-pastu, kad prece būs pieejama. Tomēr, ja prece ir pieejama, taču mazā daudzumā, tiek noradīta informācija par to atlikumiem mūsu Drogas e-veikalā, jo šādos gadījumos, pastāv iespēja, ka prece komplektēšanas laikā, vairs nav pieejama, tādā gadījumā, naudu par neiekļauto preci mēs atgriezīsim atpakaļ uz Jūsu bankas karti, iepriekš par to arī informējot pēc pasūtījuma nokomplektēšanas.
- Kā es varu norēķināties par interneta veikalā www.drogas.lv nopirktajām precēm?
Apmaksu var veikt: Izmantojot kādu no maksājumu kartēm – Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro.
- Ko darīt gadījumā, ja maksājums netiek pieņemts?
Iespējams, ir radusies kļūda savienojumā ar banku. Pārbaudiet, vai Jūsu konta atlikums ir palicis nemainīgs, kā arī, bankas kartei ir iespējota pirkumu veikšana interneta vidē. Lūdzu, pārbaudiet, vai esat saņēmis/-usi Pirkuma apstiprinājumu no interneta veikala www.drogas.lv. Ja nauda nav rezervēta un e-pastu neesat saņēmis/-usi, lūdzu, mēģiniet vēlreiz. Neskaidrību gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu servisu.
- Vai es pirms pasūtījuma saņemšanas vēl varu atsaukt pirkumu un saņemt savu naudu atpakaļ?Lai atteiktos no pirkuma pirms pasūtījuma saņemšanas, Jums jāvēršas Klientu servisā ar lūgumu atcelt pirkumu. Nauda par pirkumu tiks atgriezta uz Jūsu bankas kontu piecu darbdienu laikā.
- Man neizdodas veikt pasūtījumu internetā. Kā man rīkoties?
Iespējams, tā ir tehniska kļūme. Lūdzu, atjauniniet lapu vai atveriet interneta veikalu jaunā interneta pārlūka lapā un/vai izdzēst meklējuma vēsturi no savas ierīces. Ja lapas atjaunināšana nepalīdz, aicinām sazināties ar mūsu Klientu servisu!
- Man neatnāk pasūtījuma apstiprinājums uz e-pastu. Kā man rīkoties?
Ja nesaņemat pasūtījuma apstiprinājumu vai citus informatīvus paziņojumus, lūdzu, pārbaudiet mēstules (Spam) un citas mapes (Sociālie tīkli, Reklāmas), jo pastāv iespēja, ka e-pasta filtrs mūsu sūtīto vēstuli ir automātiski novirzījis citā mapē. Ja tādā gadījumā pasūtījums ir ticis veikts un nauda ir tikusi rezervēta par pasūtījumu, lūdzam veiktā maksājuma detaļas nosūtīt uz mūsu klientu servisa e-pastu: eveikals@drogas.lv.
- Vai es varu izsekot savu pasūtījumu?
Jā, Jūs varat sekot līdzi sava pasūtījuma piegādes statusam, ieejot “Mans profils”, izvēloties “Mani e-veikala pasūtījumi”. Skatiet sadaļu “Parādīt sīkāk.” Lapas augšpusē būs norādīts Omniva vai Venipak sūtījuma numurs, kuru Jūs varat ievadīt Omnivas vai Venipak mājaslapā.
- Ko darīt, ja prece ir bojāta?
Jums ir tiesības nepieņemt bojātu paku. Ja saņemot preci, konstatējat bojātu iepakojumu, kas liecina par bojātiem produktiem kastē, informējiet par to kurjeru un veiciet atzīmi kurjera mobilajā iekārtā. Ja bojātais pasūtījums ir ticis jau saņemts un atteikties no tā nav iespējams, lūdzam iepazīties ar bojātā pasūtījuma saturu un nepieciešamības gadījumā, izmantot atteikuma tiesības un bojātās preces atgriezt uz tuvāko Drogas veikalu. Ja veikalā būs pieejama tāda pati prece, to varēs apmainīt, taču, ja Drogas veikalā nebūs pieejama prece – no tās varēs atteikties un nauda par to tiks atgriezta atpakaļ uz Jūsu bankas kontu.
- Kā rīkoties gadījumos, kad, saņemot pirkumu, atklāju kādu kļūdu (nepareizi pievienots produkts, nepareizs skaits)?
Konkrētās situācijās, izmantojot atteikuma tiesības, preci ar aizpildītu atteikuma veidlapu var atgriezt kādā no Jums ērtākajiem Drogas veikaliem, pēc preces atgriešanas, 5 darba dienu laikā, tiks atgriezta nauda par to uz bankas kontu, no kura tika veikta apmaksa par pasūtījumu. Ja Drogas veikalā uz vietas būs Jūsu vēlamā un korektā prece, to varēs arī samainīt.
- Ko darīt, ja neesmu apmierināts ar pirkumu?Jums ir tiesības 14 dienu laikā pēc pirkuma saņemšanas iesniegt atteikuma veidlapu un bez paskaidrojumiem atgriezt pirkumu saskaņā ar LR likumdošanu. Kā arī, mūsu Drogas interneta pakalpojuma uzlabošanas nolūkos, mēs būtu pateicīgi, ja radušos problēmu un/vai pretenziju Jūs nosūtītu mūsu klientu servisam: eveikals@drogas.lv tālākai izskatīšanai.
- Es vēlos atgriezt nopirkto preci - tā tomēr neatbilst gaidītajam un manām vajadzībām. Kā man rīkoties?
Jūs varat izmantot atteikuma tiesības saskaņā ar MK noteikumiem Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu" attiecībā uz interneta veikalā www.drogas.lv nopirktām precēm 14 dienu laikā pēc pirkuma saņemšanas. Šādas tiesības Jums tiek piemērotas, ja nav atvērts produkta iepakojums un produkts nav lietots. Aizpildiet atteikuma veidlapu un kopā ar preci un rēķina kopiju atgrieziet to kādā no mūsu Drogas veikaliem. Atteikuma veidlapa ir pieejama interneta veikalā www.drogas.lv sadaļā "Piegāde”.
- Vai Interneta veikalā www.drogas.lv pirktajiem produktiem ir garantija?Saskaņā ar LR likumdošanu divu gadu garantija tiek piemērota tikai elektroprecēm.
- Vai preču cenas ir norādītas ar PVN?
Jā, interneta veikalā www.drogas.lv norādītajās preču cenās eiro (euro) ir iekļauts arī pievienotās vērtības nodoklis (PVN).
- Vai www.drogas.lv interneta veikalā atlaides summējas?Atlaides netiek summētas.
- Vai www.drogas.lv interneta veikalā var iegādāties Drogas Pastāvīgā Klienta karti?
Nē, interneta veikalā www.drogas.lv, Jūs nevarat iegādāties fizisko Drogas Pastāvīgā Klienta karti. Drogas interneta veikalā ir iespējams reģistrēties un saņemt bezmaksas Digitālo e-veikala karti, kas ļauj krāt, tērēt punktus un saņemt izdevīgas atlaides (tikai e-veikalā).
- Ko darīt, ja vajadzīgā prece ir redzama www.drogas.lv, taču nav pieejama pasūtījumam vai pieejamais daudzums ir mazāks, nekā man ir nepieciešams?
Atsūtiet informāciju par preci, vēlamo daudzumu un kontaktinformāciju uz e-pasta adresi eveikals@drogas.lv, un mēs ar Jums sazināsimies!
- Ko darīt, ja šeit tomēr neatradu atbildi uz sevis interesējošo jautājumu?
Lūdzu sazinieties ar mūsu Klientu servisu, rakstot drogas@drogas.lv vai zvanot +371 67084800 darba dienās no 9:00 līdz 18:00!